2015年8月9日 星期日

【瘦得健康】我的夏日瘦身大作戰。 Day 6

話說星期六我要去Poolside Party,但係都阻止唔到我既減肥計劃。因為我好乖禁帶左自己個飯盒出去食!


不過晚餐呢!我要偷食左小小野啦!因為要應酬都飲左酒!不過我都有以2份肉 2份穀 同菜既 份量去食所以影響不是太大。 

到左今日呢! 我就去左卓敏坊做她們自己發明既陶瓷人手通淋巴!我第一次試好似好得意禁!不過原來比人手通淋巴同做機既效果差好完同都幾痛下!今次只係做左30分鐘但已經紅同好痛啦! 




之後我由一點跳舞跳到三點半!跳左兩個鐘舞太正啦!哈哈!係咪好霸氣呢我!



最後都係要上一上磅先! 122.6lb 啦。 脂肪又下降了但未到正常水平。

沒有留言:

張貼留言